OLORS, TREBALLAR AMB INVISIBLES
A la revista Perspectiva Escolar de Setembre
/Octubre 2012 núm 365 trobareu l’article de Montserrat Padern i Victòria Carbó
que ens explica com han treballat les olors amb l’ alumnat de 1r de les
respectives escoles.
La seva proposta ens aporta idees sobre com
treballar l’olor entesa com matèria alhora que aquesta interacciona amb
nosaltres.
Pot semblar complicat pensar que es pot fer “veure” aquest invisible, però tal com diuen les autores”...passar de
l’objecte que fa olor a la partícula no és tan difícil si proposem
experimentar, pensar i anar explicant el
que estem percebent, fent i sentint”
L’article ens descriu el procés que han seguit
per fer descobrir aquests camins invisibles que fa l’olor, fer pensar sobre recorregut
que fa dins el nostre cos, i demanar
que representin la seva idea sobre aquestes partícules volàtils . Mostra també, com són
d’importants les accions que l’alumnat va plantejant-se per
provocar canvis i reptes com ara,
atrapar l’olor.
Atrapar un invisible? Tota una proesa!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada